Ve la luz el libro del trabajo realizado en el taller ribeirense «A vila do mañá»

La Voz de Galicia 

 

Durante el pasado verano se llevó a cabo en Ribeira el taller A vila do mañá, vinculado al urbanismo y al patrimonio. Ahora, los resultados de dicha actividad, en la que participaron un grupo de chiquillos del municipio, ha visto la luz en forma de un libro de 90 páginas. La publicación, de la que se editaron un millar de ejemplares, fue presentada en Ribeira por su autora, Sandra González, en un acto que contó con la asistencia del alcalde, Manuel Ruiz, y del arquitecto Carlos Henrique Fernández Coto, presidente de Apatrigal.

Continuar leyendo

O proxecto “A VILA DO MAÑÁ” inculca nos nenos o amor pola sua cidade

 

19/05/2018

O obradoiro de urbanismo e patrimonio posto en marcha o pasado verán por iniciativa de PØST Arquitectos e coa colaboración do Concello de Ribeira vén cristalizar agora nun libro de 90 páxinas no que se recolle boa parte do traballo realizado cos rapaces que participaron nesta iniciativa destinada a aprenderlles dunha forma lúdica a coidar e valorar os espazos onde viven.

 

Continuar leyendo

El proyecto didáctico «A vila do mañá» se dará a conocer en la Bienal de Venecia y en Viena

La Voz de Galicia 08/04/2018

El proyecto didáctico de carácter urbanístico A vila do mañá, creado y dirigido por la arquitecta Sandra González, que se estrenó en Rianxo en diciembre del 2016, comienza a recoger sus frutos. Se trata de una innovadora iniciativa en la que ciudades y villas se convierten en tableros de juegos y laboratorios de experimentación para que los jóvenes aporten su mirada sobre los espacios en los que viven. Esta singular propuesta se dará a conocer en el pabellón virtual de la Bienal de Venecia del próximo mes.

 

Continuar leyendo

Présentase o libro que recompila o resultado do proxecto de urbanismo e patrimonio «A vila do mañá”

 

[28-09-2017]

 Esta mañá o salón de plenos da Casa do Concello acolleu a presentación do libro que recompila o proxecto de urbanismo e patrimonio “A Vila do Mañá”, que se desenvolveu do 3 ao 7 de xullo en Bertamiráns e do 7 ao 11 de agosto no Milladoiro. Esta actividade realizouse cos nenos e nenas da Escola de Verán de Ames. Nesta presentación participaron o alcalde de Ames, José Miñones, o concelleiro de Urbanismo, Blas García, o concelleiro de Educación, David Santomil, o decano do Colexio de Arquitectos de Galicia, Antonio Maroño, e a directora e responsable do proxecto, Sandra González. Premendo no enlace que está a túa dereita, baixo o apartado de descargas, poderás consultar o libro de «A Vila do Mañá».

Continuar leyendo

Ames, Verín, A Pobra do Caramiñal e Mondoñedo convértense este verán en campos de xogos para que nenos e adolescentes adquiran un maior coñecemento da vila na que habitan

 Vía Láctea 20/06/2017

A Delegación de Santiago do Colexio de Arquitectos acolleu hoxe a presentación de “A vila do mañá, Rianxo”, libro que recompila os obradoiros do programa “La ciudad del mañana” celebrados en decembro de 2016 na vila rianxeira

Sandra González, autora da publicación e responsable do proxecto: “Consideramos que o espazo público é unha superficie común de aprendizaxe e construción colectiva”

RIBEIRA – EL PROYECTO LA CIUDAD DEL MAÑANA, QUE TRATA DE RECUPERAR EL USO DE ESPACIOS PÚBLICOS, ECHA EL CIERRE EN LA CAPITAL BARBANZANA

Loqueyotedigo.net 02/09/2017

Ribeira acogió este viernes la clausura de la primera fase del proyecto “La Ciudad del Mañana”, que comenzó el pasado 26 de diciembre en Rianxo, continuó por Ames, Verín, A Pobra do Caramiñal y Mondoñedo, hasta llegar a la capital barbanzana. Este cierre llegó con el que fue el elemento estrella de estos meses, la cinta de balizaje, que adornó la Praza do Concello ribeirense, que fue invadida por varias decenas de niños participantes en la actividad.

Continuar leyendo

Mondoñedo enseña a los chavales la importancia de cuidar el patrimonio

La Voz de Galicia 20/08/2017

«Mondoñedo. A vila do mañá». Es el nombre del obradoiro que empieza mañana en la Casa da Xuventude de la localidad y que se prolongará hasta el próximo día 25. Organizado por el Concello con el apoyo de la Asociación para a Defensa do Patrimonio Cultural Galego (Apatrigal) tiene por objeto enseñar a los participantes (va dirigido a chavales) el respeto por el patrimonio y que conozcan el medio en el cual crecen y viven: «Sen o coñecemento e sen amor, non hai respecto», señalan los organizadores.

Continuar leyendo